Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Η “Νέα Τάξη” έρχεται με γοργούς ρυθμούς στην ζωή μας.

Εμείς οι νέοι ερχόμαστε αντιμέτωποι με μια από τις μεγαλύτερες μάχες. Αυτήν της απόφασης για την ελευθερία και της ελπίδας για το μέλλον μας.

Πρέπει να καταλάβουμε πως μπορούμε να αλλάξουμε την ροή του πολιτικού σκηνικού. Κάποιοι κρίνουν τους νέους που ασχολούνται με την πολιτική και τα κοινά, ως μια έκφραση του εγώ τους.



Ίσως στα μάτια κάποιων, αυτοί οι νέοι να φαίνονται γραφικοί. Με τους ισχυρισμούς τύπου “είναι πολύ νέος για να ξέρει” ή “τι θέλει ο πιτσιρικάς”, δεν πάμε μπροστά, ούτε σαν χώρα αλλά ούτε σαν άνθρωποι. Τα χειρότερα ψέματα λέγονται στην σιωπή, είχε πει το 1881 ο Ρόμπερτ Λουϊς Στήβενσον.

Κάποιοι έχουν εμφανιστεί ως το νέο ρεύμα. Η ελεύθερη έκφραση έχει μπερδέψει κάποιους, κάνοντας τους να πιστεύουν πως μπορούν να σχολιάζουν τα πάντα. Η κοινωνία όμως σήμερα καταλαβαίνει και γνωρίζει. Έχει πάντα “ψαλίδι” μαζί της για να κόβει όλους αυτούς τους λάτρεις της δημοσιότητας.

Πολλά έχουν ακουστεί για μένα κα τις παρέες μου το τελευταίο διάστημα. Τόσα συνθήματα που έχουν ακουστεί κατά καιρούς, ίσως αρχίζουν και έχουν νόημα, μόνο όταν είναι μαζί. Ε ναι λοιπόν, η δική μου παρέα θέλει να φέρει την ελπίδα της αλλαγής. Θέλει να φέρει την πολιτική άνοιξη ως πολίτες σε δράση για να κάνουμε πράξη το όραμα το οποίο δεν είναι άλλο παρά ένα καλύτερο μέλλον, όχι για μένα, αλλά για την κόρη μου. Η γέννηση της μου έδωσε την ευκαιρία να αρχίσω από την αρχή και να βλέπω τον κόσμο με τα μάτια της, ο οποίος είναι υπέροχος. Ελπίζω μόνο να μπορέσω να της τον προσφέρω όπως τον γνωρίζει σήμερα.

Η δική μου πρόταση είναι απλή. Εσείς οι “μεγάλοι” ακούστε μας. Διορθώστε μας όπου χρειαστεί αλλά μην προσπαθείτε να μας αλλάξετε. Το μέλλον δεν ανήκει σε μάς, αλλά στους επόμενους που έρχονται.

Θωμάς Παντζιάλας
Πολίτης και Πατέρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου