Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Παραίτηση του Συντονιστή Εθελοντών διαδικτύου ΠΑΣΟΚ Πιερίας και ορισμός νέου

Στην επιστολή παραίτησης ο Βασίλης Δημούσης, αναφέρει
"Με πολλή όρεξη και μεράκι για δουλειά, έχοντας πάντα ως στόχο την προώθηση θεμάτων που αφορούν τους νέους ανθρώπους, διετέλεσα από το 2006 έως και σήμερα Συντονιστής των Εθελοντών Διαδικτύου του ΠΑΣΟΚ στην Πιερία.
Δυστυχώς όμως, προσωπικοί και επαγγελματικοί λόγοι, δεν μου επιτρέπουν πλέον να είμαι παρών στις δραστηριότητες και τις πρωτοβουλίες της Ομάδας των Εθελοντών Διαδικτύου.
Για το λόγο αυτό, σεβόμενος τον θεσμό, αλλά και τις υποχρεώσεις που έχω αναλάβει με την εκλογή μου απέναντι στα Μέλη και με πλήρη αίσθηση ευθύνης, καταθέτω την παραίτησή μου από τη θέση του Συντονιστή των Εθελοντών Διαδικτύου ΠΑΣΟΚ Πιερίας, και παραμένω ως απλό Μέλος.
Τέλος, θα ήθελα να  ευχαριστήσω όλους όσους με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, δίνοντάς τους την υπόσχεση, ότι  θα είμαι πάντα μαζί τους στον αγώνα ως απλό Μέλος του θεσμού και στην διάθεση του νέου Συντονιστή που θα προκύψει."
Η νέα Συντονιστική Επιτροπή είναι: 
Νέος Συντονιστής των Εθελοντών Διαδικτύου ΠΑΣΟΚ Πιερίας εκλέχτηκε με πλήρη πλειοψηφία ο Κωνσταντίνος Γουλαγιάννης.
Αναπληρώτρια Συντονίστρια της ομάδας μετά από πλήρη πλειοψηφία παρέμεινε η Κική Κέρογλου.
Στα Μέλη της υπόλοιπης ομάδας δεν υπήρχε καμία μεταβολή εκτός του  π. Συντονιστή Βασίλη Δημούση που προσχώρησε ως Μέλος.

Με εκτίμηση
Η ομάδα των Εθελοντών Διαδικτύου ΠΑΣΟΚ Πιερίας






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου