Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΝΟ.Δ.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ

Αγαπητοί φίλοι και φίλες της Νέας Δημοκρατίας,

Σας γνωστοποιώ ότι στις εσωκομματικές εκλογές την Κυριακή 30 Μαΐου 2010 θα είμαι υποψήφια για το αξίωμα της Προέδρου της ΝΟ.Δ.Ε. Πιερίας.
Μετά τη συνεχή παρουσία μου, τη στήριξη και έντονη δράση επί σειρά ετών στο κόμμα της Ν.Δ.
και αφού υπηρέτησα τη Νομαρχιακή Διοικούσα Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας ως Γενική Γραμματέας, ως υπεύθυνη του Τμήματος Γυναικών και ως μέλος αυτής, αποκτώντας την εμπειρία και την γνώση αλλά και την προσωπική φιλία με τους οπαδούς του κόμματος και γνωρίζοντας τα προβλήματα, τα οποία πολλές φορές μοιράστηκα με τον κάθε ένα, ζητώ να στηρίξετε την υποψηφιότητά μου.
Σε μια εποχή που η χώρα μας βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση λόγω της οικονομικής ύφεσης στην οποία οδήγησαν οι ανεύθυνοι πολιτικοί χειρισμοί της κυβέρνησης του ΠΑ.ΣΟ.Κ, θα προσπαθήσω πραγματικά κι εγώ να συνδράμω με όλες μου τις δυνάμεις στο κόμμα μας, που βρίσκεται σε τροχιά ανασυγκρότησης με το νέο αρχηγό του Αντώνη Σαμαρά και εν όψει του 8ου Τακτικού Συνεδρίου που θα καθορίσει τις αρχές και θέσεις, ώστε να πορευθούμε σε ανοδική πορεία για να μπορέσει και πάλι η φιλελεύθερη κεντροδεξιά παράταξη που εκφράζεται από το κόμμα της Ν.Δ. να δώσει μήνυμα ελπιδοφόρο στους πολίτες της χώρας, στους νέους, στα παιδιά μας και σε εμάς τις γυναίκες για ένα καλύτερο αύριο.

Με τιμή, αγωνιστικότητα και τόλμη
ΣΑΠΙΔΟΥ – ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου