Ο σκοπός του Φεστιβάλ προδιαγράφεται στη δομή των βασικών αρχών για τις οποίες υλοποιείται η συγκεκριμένη εκδήλωση και αφορά: «Τη συνύπαρξη, την αυτοέκφραση, την αναγνώριση και την επικοινωνία μεταξύ των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων του Νομού Πιερίας σε μια προσπάθεια ανάδειξης του πολιτισμού, της πρωτοβουλίας, της αλληλοπροσέγγισης και της ικανοποίησης της συμμετοχής». Ως εκ τούτου, σκοπός του Φεστιβάλ δεν είναι ο ανταγωνισμός και η ανάδειξη του καλύτερου αλλά η συμβολή σε μια γιορτή έκφρασης και δημιουργίας.
Στο φετινό Φεστιβάλ συμμετείχαν περισσότεροι από 300 μαθητές και μαθήτριες Δημοτικών Σχολείων του Νομού Πιερίας μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους και τους εκπαιδευτικούς μουσικής του σχολείου τους. Συγκεκριμένα συμμετείχαν τα εξής Δημοτικά Σχολεία: 9ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης, 14ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης, 11ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης, Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας, 2ο Δημοτικό Σχολείο Κολινδρού, Δημοτικό Σχολείο Βροντούς, Ιδ. Δημοτικό Σχολείο «Πλάτων», 2ο Δημοτικό Σχολείο Αιγινίου και Δημοτικό Σχολείο Σβορώνου.
Σε όλες και όλους τους μαθητές και μαθήτριες ήταν έκδηλη η χαρά, ενώ η εκφραστικότητα και η όλη παρουσία τους έδωσε δείγματα υψηλής ποιότητας έργου, κάτι που δημιούργησε βάσιμες ελπίδες για το κοινωνικό και πολιτισμικό μέλλον του τόπου.
Το 7ο Φεστιβάλ παρουσίαζε και μια εκπαιδευτική καινοτομία. Παράλληλα με την εκδήλωση των χορωδιών και συγκεκριμένα το Σάββατο 15 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα για εκπαιδευτικούς και μουσικούς των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων του Νομού Πιερίας, με εισηγητές τους κ. Κ.Παπάζογλου και κ. Σ. Καγιά, Μουσικοπαιδαγωγούς, οι οποίοι ασχολήθηκαν με θέματα διεύθυνσης χορωδίας και τραγουδιού στο σχολείο.
Το 7ο Φεστιβάλ Μαθητικών Χορωδιών Δημοτικών Σχολείων Ν. Πιερίας ήταν μια συνδιοργάνωση των Σχολικών Συμβούλων 1ης και 3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Α/θμιας Ν. Πιερίας, της Υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Πιερίας και του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Κατερίνης.
Η Οργανωτική Επιτροπή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου