ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ. ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΣΤΟΧΟΣ: Η ΙΔΡΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ!
1. Μετά την προσπάθεια να σώσουμε τη χώρα από τη χρεοκοπία, κάτι που πετύχαμε με την συγκρότηση του μηχανισμού στήριξης, έχουμε δηλώσει ότι είμαστε αποφασισμένοι να βάλουμε την Ελλάδα σε μια διαφορετική αναπτυξιακή τροχιά. Το στοίχημα μας, και αυτό παλεύουμε καθημερινά, είναι η προσπάθεια για επενδύσεις και ανάπτυξη στη χώρα μας.
2. Στο πλαίσιο αυτό, ο Πρωθυπουργός συναντήθηκε σήμερα με Έλληνες ομογενείς επιχειρηματίες από τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, το Ντουμπάι και την Αυστραλία. Επιχειρηματίες οι οποίοι μπορεί να δώσουν την τεχνογνωσία, τη σκέψη και τη συμβολή τους, έτσι ώστε να μπορέσουμε να δούμε με ευρύτερη ματιά την ανάπτυξη στην Ελλάδα. Τέτοιου είδους επαφές σαφώς είναι σημαντικές. Είναι σημαντική η συμβολή αυτών των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται με άλλα πρότυπα και έχουν διαφορετικές εμπειρίες, προκειμένου να μπορέσουμε να δούμε και εμείς το μοντέλο ανάπτυξης με έναν καλύτερο τρόπο.
3. Η ανάπτυξη είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα. Ένα στοίχημα πολύ δύσκολο λόγω των συνθηκών που επικρατούν αυτή τη στιγμή. Θέλει δουλειά και συστράτευση όλων. Θέλει τη συμβολή όλων, θέλει νέο πνεύμα επιχειρηματικότητας, θέλει υγιείς επιχειρηματίες που να σέβονται τη δουλειά τους και φυσικά μια Πολιτεία που θα τους σέβεται.
4. Στο πλαίσιο αυτό κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή το νομοσχέδιο για την απλοποίηση των διαδικασιών σύστασης εταιρειών.
- Πρωταρχικός στόχος του νομοσχεδίου είναι, με τη θέσπιση υπηρεσίας μίας στάσης (one stop shops) στην ίδρυση των συνηθέστερων μορφών των εμπορικών εταιρειών (Ο.Ε., Ε.Ε., Ε.Π.Ε. και Α.Ε.), να ιδρύονται όλες τις επιχειρήσεις σε ένα βήμα και μία ημέρα.
- Περισσότερες πληροφορίες για το νομοσχέδιο μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ: ΑΠΟ ΤΙΣ «ΚΟΥΜΠΑΡΙΕΣ» ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
…ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΗΣ «ΚΟΥΜΠΑΡΙΑΣ» ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΣΕ «ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΕΣ»!
1. Από το 2004 και για 5 χρόνια, γίναμε όλοι μάρτυρες της υποκατάστασης της σοβαρής εξωτερικής πολιτικής στις ελληνοτουρκικές σχέσεις από… «κουμπαριές». Αποτέλεσμα; Η Ελλάδα, επί μία 5ετία, απλά παρακολουθούσε την αύξηση της τουρκικής επιρροής στην ευρύτερη περιοχή.
- Σε αντίθεση με την προ του 2004 περίοδο, όταν η Ελλάδα διασφάλιζε τα εθνικά συμφέροντα πετυχαίνοντας εθνικούς στρατηγικούς στόχους (π.χ. η ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση), προωθώντας ταυτόχρονα την ελληνοτουρκική προσέγγιση. Η Ελλάδα ήταν πρωταγωνιστής.
2. Την Ελλάδα θέλουμε να την δούμε ξανά πρωταγωνίστρια στην εξωτερική πολιτική. Και αυτό στο επίπεδο των ελληνοτουρκικών σχέσεων σημαίνει επαναφορά της πραγματικής πολιτικής στη θέση της «κουμπαριάς».
3. Το Σαββατοκύριακο που πέρασε άνοιξε μία νέα σελίδα στις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Το τι ακούσαμε πριν την πραγματοποίηση της επίσκεψης του Τούρκου πρωθυπουργού στην Αθήνα ξεπέρασε κάθε φαντασία.
- Ξαφνικά όλοι εκείνοι, τα κυβερνητικά στελέχη και οι υμνητές του «καταλληλότερου», που επί 5 χρόνια εκθείαζαν την τουριστική εξωτερική πολιτική της «κουμπαριάς», μεταμορφώθηκαν σε «υπερπατριώτες» και ζητούσαν να μην πραγματοποιηθεί η επίσκεψη Ερντογάν γιατί, λέει, είμαστε σε αδύναμη οικονομική θέση και κινδυνεύουν τα εθνικά μας συμφέροντα.
4. Φυσικά, κανένα από αυτά τα νοσηρά σενάρια καταστροφής δεν πραγματοποιήθηκε. Αντίθετα υπογράφηκε πακέτο 21 διμερών συμφωνιών για συνεργασία σε κρίσιμα θέματα όπως ο τουρισμός, η ενέργεια, το περιβάλλον, οι μεταφορές, η αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης.
- Υπενθυμίζουμε ότι, η κυβέρνηση των σημερινών «υπερπατριωτών», είχε αγνοήσει σημαντικές επιτυχίες της εξωτερικής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ, πχ. την πρακτική της επανεισδοχής λαθρομεταναστών που είχαμε ακολουθήσει και που είχε πάρει και την μορφή επίσημης συμφωνίας με την Τουρκία.
5. Ταυτόχρονα, επιβεβαιώσαμε σε κάθε τόνο τις πάγιες θέσεις μας για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας του Αιγαίου με βάση το διεθνές δίκαιο και την οριστική επίλυση του Κυπριακού στο πλαίσιο πάντα των αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών και σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
6. Η εξωτερική πολιτική είναι πάνω από όλα Πολιτική. Δεν είναι δημόσιες σχέσεις. Και απαιτεί πρωτοβουλίες και διεκδίκηση. Όχι φοβικότητα και απομονωτισμό.
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΤΕΜΠΜΕ ΓΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΧΑΜΗΛΟΤΟΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ, ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1. Από σήμερα, τίθεται σε εφαρμογή μετά τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως το πρόγραμμα του ΤΕΜΠΜΕ για την εγγύηση χαμηλότοκων δανείων για την κάλυψη δαπανών αγοράς πρώτων υλών, εμπορευμάτων και υπηρεσιών. Με το πρόγραμμα αυτό διασφαλίζεται κατ' αρχάς η βιωσιμότητά των επιχειρήσεων, μέσω της ενίσχυσης της ρευστότητας τους και στηρίζεται γενικότερα η επιχειρηματικότητα σε περιφερειακό επίπεδο.
2. Στο πλαίσιο αυτό, το Ταμείο Εγγυοδοσίας (ΤΕΜΠΜΕ) εγγυάται μεγάλο μέρος των δανείων που συνάπτουν οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις με τους χρηματοπιστωτικούς φορείς, διασφαλίζοντας παράλληλα χαμηλό σχετικά επιτόκιο, και ομαλό τρόπο αποπληρωμής των δανείων. Έτσι, επιμερίζεται ο επιχειρηματικός κίνδυνος ανάμεσα στα τρία εμπλεκόμενα μέρη (επιχειρήσεις, πιστωτικά ιδρύματα, Ταμείο Εγγυοδοσίας).
3. Ειδικοί στόχοι του Προγράμματος είναι:
- να δοθεί η δυνατότητα πρόσβασης των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων σε πηγές χρηματοδότησης για την κάλυψη οφειλών προς προμηθευτές, αλλά και ο μεσοπρόθεσμος προγραμματισμός των επιχειρήσεων,
- να ενισχυθεί η ρευστότητα των προμηθευτών που λειτουργούν στη χώρα μας, οι οποίοι πληρώνονται με μεγάλη καθυστέρηση,
- να ελαχιστοποιηθεί το κόστος δανεισμού, μέσω προκαθορισμένου χαμηλού επιτοκίου,
- να διευκολυνθεί η αποπληρωμή των δανείων με την παροχή ευνοϊκών όρων (διετής περίοδος χάριτος και μεγάλη διάρκεια αποπληρωμής των δανείων),
- να απελευθερωθούν πόροι ή να αναζητηθούν στο μέλλον νέες πηγές χρηματοδότησης για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσω του τεχνολογικού εκσυγχρονισμού.
4. Ο αρχικός Προϋπολογισμός του Προγράμματος ανέρχεται σε 700 εκατομμύρια ευρώ εγγυήσεις, καλύπτοντας δάνεια συνολικού ύψους 875 εκατομμύρια ευρώ. Ο τελικός Προϋπολογισμός του Προγράμματος προβλέπεται με νεότερη απόφαση να ανέλθει στο ποσό του 1 δις. ευρώ εγγυήσεων, καλύπτοντας δάνεια συνολικού ύψους 1,25 δις ευρώ.
5. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΝΑΙ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ…
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΚΑΡΙΑΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΥΘΙΞΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ.
1. Επί 6ετίας της Νέας Διακυβέρνησης, είχαμε συνηθίσει σε περιπτώσεις κυβερνητικών στελεχών που επί μήνες αρνιόντουσαν να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Αποτέλεσμα; Υποθέσεις σερνόντουσαν για μήνες ολόκληρους χωρίς κανένας να παίρνει την οποιαδήποτε απόφαση…
2. Το τελευταίο επτάμηνο, κάθε φορά που έχει προκύψει ζήτημα πολιτικής ευθιξίας για κυβερνητικά στελέχη, τα τελευταία δεν έχουν διστάσει να αναλάβουν ακαριαία τις ευθύνες τους. Ναι, κάτι αλλάζει.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΥΝΟΜΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ: ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΓΑΛΟΟΦΕΙΛΕΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ, ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ – ΚΑΙ ΑΚΑΡΙΑΙΑ – Ο ΝΟΜΟΣ.
1. Σε συνέχεια σχετικού σημερινού δημοσιεύματος σε εφημερίδα, προκύπτει ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών, ο κ. Τ. Βοσκόπουλος οφείλει περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ στην Εφορία από φόρους εισοδήματος, πρόστιμα και προσαυξήσεις.
- Για το λόγο αυτό η αρμόδια Δ.Ο.Υ. έχει εγγράψει πέντε υποθήκες σε ακίνητά του για την εξασφάλιση των απαιτήσεων του Δημοσίου, ενώ έχουν ήδη ασκηθεί και δύο ποινικές διώξεις για χρέη προς το Δημόσιο κατά τα έτη 2006 και 2009, οι οποίες όμως δεν έχουν ακόμα εκδικασθεί λόγω αναβολών στα δικαστήρια. Παράλληλα η Δ.Ο.Υ. έχει προβεί στη δέσμευση ακινήτων του κ. Βοσκόπουλου.
2. Το Υπουργείο Οικονομικών θεωρεί ότι τα μέτρα που είχαν ληφθεί για την είσπραξη της μεγάλης αυτής οφειλής προφανώς δεν υπήρξαν επαρκή. Είναι γνωστό δε το ευρύτερο πρόβλημα των ανείσπρακτων οφειλών πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ προς το Δημόσιο, οι οποίες διογκώθηκαν σε πρωτοφανή βαθμό τα προηγούμενα χρόνια λόγω διάλυσης των φοροεισπρακτικών μηχανισμών, πρόβλημα το οποίο η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με διοικητικά μέτρα καθώς και με το νέο φορολογικό σύστημα που τίθεται σε εφαρμογή.
- Όσον αφορά στην καθυστέρηση της είσπραξης των οφειλών του κ. Βοσκόπουλου, διατάχθηκε σήμερα Ένορκη Διοικητική Εξέταση για τη διερεύνηση τυχόν παραλείψεων. Παράλληλα, το Υπουργείο Οικονομικών θα δώσει συγκεκριμένες οδηγίες στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. για τις άμεσες ενέργειες προς αναγκαστική είσπραξη των απαιτήσεων μέσω πλειστηριασμών.
3. Επισημαίνεται ότι με τον πρόσφατο νόμο 3842/2010 «Αποκατάσταση φορολογικής δικαιοσύνης και αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής» θεσπίζονται συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τη συντόμευση των χρόνων είσπραξης των απαιτήσεων και την επιτάχυνση της εκδίκασης σε παρόμοιες δικαστικές διενέξεις. Έτσι, επιτυγχάνεται η γρήγορη τελεσιδικία για τις ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και οι οφειλέτες του Δημοσίου δεν θα μπορούν να αποφεύγουν τις υποχρεώσεις τους προς το Ελληνικό Δημόσιο μέσω διαδικαστικών καθυστερήσεων.
4. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να αποκαταστήσει την πλήρη τήρηση των νόμων και να αντιμετωπίζει όλους του πολίτες ως ίσους σχετικά τόσο με τα δικαιώματά τους όσο και με τις υποχρεώσεις τους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση μεγαλοοφειλέτη, ο νόμος θα εφαρμοστεί στο ακέραιο.
ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ. ΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΤΕΛΟΣ. ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΑ…ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ 6ΕΤΙΑ ΤΗΣ «ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗΣ»…
1. Στον Εισαγγελέα πηγαίνει το πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης με τα συμπεράσματα του διοικητικού ελέγχου που πραγματοποιήθηκε στην Ε.Τ.Α. και αφορά στην εξέταση των συμβάσεων εργασίας και έργου που καταρτίστηκαν στην Ε.Τ.Α. κατά την τελευταία 5ετία.
2. Σύμφωνα με το πόρισμα, η Εταιρία προέβαινε κατ’έτος σε αριθμητικό προγραμματισμό μόνο των προσλήψεων του εποχικού προσωπικού, ενώ παράλληλα πραγματοποιούσε αποσπασματικά μια σειρά άλλων συμβάσεων οι οποίες διενεργούνταν με αδιαφανή κριτήρια τόσο ως προς την ανάγκη όσο και ως προς τον τρόπο επιλογής. Μεταξύ άλλων:
- Διαπιστώθηκε ότι η Εταιρία συχνά κατέφευγε στην απασχόληση φυσικών προσώπων με συμβάσεις έργου οι οποίες γίνονταν με απευθείας αναθέσεις, επικαλούμενη επείγουσες ή εξειδικευμένες ανάγκες ενώ οι εργασίες αφορούσαν στο συνήθη κύκλο εργασιών της εταιρίας.
- Κατά τη διάρκεια της τελευταίας 5ετίας η ΕΤΑ συνεργάστηκε με 36 δικηγορικά γραφεία και με 19 δικηγόρους με ανάθεση εξωδίκου έργου ορισμένου χρόνου πέραν των δικηγόρων που εργάζονταν με πάγια αντιμισθία. Για τους τελευταίους δε το πόρισμα ανέφερε ότι από το 2005 τίθεται ζήτημα εγκυρότητας ως προς τις προσλήψεις τους.
- Στο υποκατάστημα της Αιδηψού όπου τρία πρόσωπα που προσελήφθησαν το καλοκαίρι του 2009 δεν είχαν εμφανιστεί στο υποκατάστημα μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής του ελέγχου ούτε είχαν παραδώσει έργο ενώ αμείβονταν κανονικά.
- Έγιναν προσλήψεις διευθυντών που δεν κατείχαν τα απαιτούμενα ειδικά προσόντα πρόσληψης.
- Κατά το 2009 σημειώθηκε αύξηση του κόστους μισθοδοσίας επί των εσόδων σε σχέση με τα προηγούμενα έτη σε πολλά υποκαταστήματα της ΕΤΑ. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε τρία υποκαταστήματα το κόστος της μισθοδοσίας είναι αντίστοιχα 11, 12 και 38 φορές μεγαλύτερο.
ΚΑΠΟΙΟΙ, ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΝΗΣΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΕΤΟΥΣ «ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗΣ» ΤΟΥ «ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΥ» Ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ…
ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΟΝ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» ΟΠΩΣ ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ…
1. Η σημερινή ομιλία του κ. Σαμαρά σε «αυτοδιοικητικά στελέχη» του κόμματος του κόμματος του και οι αναφορές του στην επικείμενη …. καταστροφή που θα φέρει ο «Καλλικράτης» δεν μας προξένησε καμία απολύτως έκπληξη. Την ομιλία του, θα την εκφωνούσαν άνετα όλοι οι προκάτοχοι του!
2. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτοί που έσπευσαν σε αρνητικές δηλώσεις για τον Καλλικράτη είναι οι πολιτικοί και αυτοδιοικητικοί πρωταγωνιστές της διαβόητης εξαετούς "επανίδρυσης" του κράτους, που όχι μόνο δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, αλλά οδήγησε την Ελλάδα στα πρόθυρα της καταστροφής. Δεν είναι καθόλου τυχαίο. Είναι, απεναντίας, λογικό και αναμενόμενο.
- Έχουν πράγματι κάθε λόγο να αντιταχθούν σε μια βαθιά αλλαγή όπως ο Καλλικράτης, όσοι ταυτίστηκαν με τις παλαιοκομματικές αντιλήψεις και πρακτικές του πελατειακού κράτους της σπατάλης, της αυθαιρεσίας και της αδιαφάνειας.
3. Όσο για τον κ. Σαμαρά αποδεικνύεται, κάθε μέρα, όλο και πιο έντονα ότι εκπροσωπεί με τον πιο αμετανόητο τρόπο τις παλαιοκομματικές αντιλήψεις ενός πελατειακού κράτους αυθαιρεσίας, σπατάλης και αδιαφάνειας. Αυτές τις πρακτικές της εξαετούς δήθεν "επανίδρυσης" του κράτους υπερασπίζεται.
- Η ΝΔ με την ίδια ανευθυνότητα που κυβέρνησε τη χώρα, οδηγώντας τη στο χείλος της χρεοκοπίας, εναντιώνεται σε κάθε βαθιά αλλαγή που μεταβάλει τα δεδομένα στην Ελλάδα. Καταψήφισε την υπαγωγή όλων ανεξαιρέτως των προσλήψεων στο ΑΣΕΠ και αποχώρησε από τη Βουλή από την ψηφοφορία για τη σύσταση του ΕΙΣΕΠ για την αξιοκρατική επιλογή των Γενικών Διευθυντών του Δημοσίου. Τώρα ετοιμάζεται να καταψηφίσει μια απαραίτητη πραγματικά ιστορική αλλαγή στο κράτος, απαραίτητη για τη δημοσιονομική ανάταξη της χώρας, επείγουσα για την αναπτυξιακή επανεκκίνηση της οικονομίας, αποφασιστική για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
3. Η Ελλάδα, όμως, πρέπει να προχωρήσει μπροστά, και ο Καλλικράτης με τις αλλαγές νοοτροπίας και αξιών που εισάγει συνιστά ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον.
ΠΑΝΕ ΣΑΝ ΑΛΛΟΤΕ…
1. Σε δημοκρατική χώρα ζούμε. Ο καθένα μπορεί να συναντάει όποιον θέλει και όποτε θέλει. Εξίσου όμως, δικαίωμα του καθενός μας είναι να κρίνουμε στάσεις και συμπεριφορές. Και σε μια εποχή ύψιστης πολιτικής ευθύνης, δεν μπορούμε να μην επισημάνουμε, τον παράδοξο τουλάχιστον τρόπο σκέψης των ηγετών των κομμάτων της άλλης αριστεράς.
- Τόσο η κ. Παπαρήγα, όσο και ο κ. Τσίπρας ξιφούλκησαν κατά της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στην οποία αρνήθηκαν να συμμετάσχουν…Και οι δύο όμως, δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα να δεχθούν να συναντήσουν κατ ιδίαν τον πρόεδρο της ΝΔ.
2. Ξέρουμε ότι οι συμπάθειες δεν κρύβονται. Και κάποιοι, πάνε και σήμερα…σαν άλλοτε.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ. ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΣΤΟΧΟΣ: Η ΙΔΡΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ!
1. Μετά την προσπάθεια να σώσουμε τη χώρα από τη χρεοκοπία, κάτι που πετύχαμε με την συγκρότηση του μηχανισμού στήριξης, έχουμε δηλώσει ότι είμαστε αποφασισμένοι να βάλουμε την Ελλάδα σε μια διαφορετική αναπτυξιακή τροχιά. Το στοίχημα μας, και αυτό παλεύουμε καθημερινά, είναι η προσπάθεια για επενδύσεις και ανάπτυξη στη χώρα μας.
2. Στο πλαίσιο αυτό, ο Πρωθυπουργός συναντήθηκε σήμερα με Έλληνες ομογενείς επιχειρηματίες από τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, το Ντουμπάι και την Αυστραλία. Επιχειρηματίες οι οποίοι μπορεί να δώσουν την τεχνογνωσία, τη σκέψη και τη συμβολή τους, έτσι ώστε να μπορέσουμε να δούμε με ευρύτερη ματιά την ανάπτυξη στην Ελλάδα. Τέτοιου είδους επαφές σαφώς είναι σημαντικές. Είναι σημαντική η συμβολή αυτών των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται με άλλα πρότυπα και έχουν διαφορετικές εμπειρίες, προκειμένου να μπορέσουμε να δούμε και εμείς το μοντέλο ανάπτυξης με έναν καλύτερο τρόπο.
3. Η ανάπτυξη είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα. Ένα στοίχημα πολύ δύσκολο λόγω των συνθηκών που επικρατούν αυτή τη στιγμή. Θέλει δουλειά και συστράτευση όλων. Θέλει τη συμβολή όλων, θέλει νέο πνεύμα επιχειρηματικότητας, θέλει υγιείς επιχειρηματίες που να σέβονται τη δουλειά τους και φυσικά μια Πολιτεία που θα τους σέβεται.
4. Στο πλαίσιο αυτό κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή το νομοσχέδιο για την απλοποίηση των διαδικασιών σύστασης εταιρειών.
- Πρωταρχικός στόχος του νομοσχεδίου είναι, με τη θέσπιση υπηρεσίας μίας στάσης (one stop shops) στην ίδρυση των συνηθέστερων μορφών των εμπορικών εταιρειών (Ο.Ε., Ε.Ε., Ε.Π.Ε. και Α.Ε.), να ιδρύονται όλες τις επιχειρήσεις σε ένα βήμα και μία ημέρα.
- Περισσότερες πληροφορίες για το νομοσχέδιο μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ: ΑΠΟ ΤΙΣ «ΚΟΥΜΠΑΡΙΕΣ» ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
…ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΗΣ «ΚΟΥΜΠΑΡΙΑΣ» ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΣΕ «ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΕΣ»!
1. Από το 2004 και για 5 χρόνια, γίναμε όλοι μάρτυρες της υποκατάστασης της σοβαρής εξωτερικής πολιτικής στις ελληνοτουρκικές σχέσεις από… «κουμπαριές». Αποτέλεσμα; Η Ελλάδα, επί μία 5ετία, απλά παρακολουθούσε την αύξηση της τουρκικής επιρροής στην ευρύτερη περιοχή.
- Σε αντίθεση με την προ του 2004 περίοδο, όταν η Ελλάδα διασφάλιζε τα εθνικά συμφέροντα πετυχαίνοντας εθνικούς στρατηγικούς στόχους (π.χ. η ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση), προωθώντας ταυτόχρονα την ελληνοτουρκική προσέγγιση. Η Ελλάδα ήταν πρωταγωνιστής.
2. Την Ελλάδα θέλουμε να την δούμε ξανά πρωταγωνίστρια στην εξωτερική πολιτική. Και αυτό στο επίπεδο των ελληνοτουρκικών σχέσεων σημαίνει επαναφορά της πραγματικής πολιτικής στη θέση της «κουμπαριάς».
3. Το Σαββατοκύριακο που πέρασε άνοιξε μία νέα σελίδα στις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Το τι ακούσαμε πριν την πραγματοποίηση της επίσκεψης του Τούρκου πρωθυπουργού στην Αθήνα ξεπέρασε κάθε φαντασία.
- Ξαφνικά όλοι εκείνοι, τα κυβερνητικά στελέχη και οι υμνητές του «καταλληλότερου», που επί 5 χρόνια εκθείαζαν την τουριστική εξωτερική πολιτική της «κουμπαριάς», μεταμορφώθηκαν σε «υπερπατριώτες» και ζητούσαν να μην πραγματοποιηθεί η επίσκεψη Ερντογάν γιατί, λέει, είμαστε σε αδύναμη οικονομική θέση και κινδυνεύουν τα εθνικά μας συμφέροντα.
4. Φυσικά, κανένα από αυτά τα νοσηρά σενάρια καταστροφής δεν πραγματοποιήθηκε. Αντίθετα υπογράφηκε πακέτο 21 διμερών συμφωνιών για συνεργασία σε κρίσιμα θέματα όπως ο τουρισμός, η ενέργεια, το περιβάλλον, οι μεταφορές, η αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης.
- Υπενθυμίζουμε ότι, η κυβέρνηση των σημερινών «υπερπατριωτών», είχε αγνοήσει σημαντικές επιτυχίες της εξωτερικής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ, πχ. την πρακτική της επανεισδοχής λαθρομεταναστών που είχαμε ακολουθήσει και που είχε πάρει και την μορφή επίσημης συμφωνίας με την Τουρκία.
5. Ταυτόχρονα, επιβεβαιώσαμε σε κάθε τόνο τις πάγιες θέσεις μας για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας του Αιγαίου με βάση το διεθνές δίκαιο και την οριστική επίλυση του Κυπριακού στο πλαίσιο πάντα των αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών και σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
6. Η εξωτερική πολιτική είναι πάνω από όλα Πολιτική. Δεν είναι δημόσιες σχέσεις. Και απαιτεί πρωτοβουλίες και διεκδίκηση. Όχι φοβικότητα και απομονωτισμό.
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΤΕΜΠΜΕ ΓΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΧΑΜΗΛΟΤΟΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ, ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1. Από σήμερα, τίθεται σε εφαρμογή μετά τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως το πρόγραμμα του ΤΕΜΠΜΕ για την εγγύηση χαμηλότοκων δανείων για την κάλυψη δαπανών αγοράς πρώτων υλών, εμπορευμάτων και υπηρεσιών. Με το πρόγραμμα αυτό διασφαλίζεται κατ' αρχάς η βιωσιμότητά των επιχειρήσεων, μέσω της ενίσχυσης της ρευστότητας τους και στηρίζεται γενικότερα η επιχειρηματικότητα σε περιφερειακό επίπεδο.
2. Στο πλαίσιο αυτό, το Ταμείο Εγγυοδοσίας (ΤΕΜΠΜΕ) εγγυάται μεγάλο μέρος των δανείων που συνάπτουν οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις με τους χρηματοπιστωτικούς φορείς, διασφαλίζοντας παράλληλα χαμηλό σχετικά επιτόκιο, και ομαλό τρόπο αποπληρωμής των δανείων. Έτσι, επιμερίζεται ο επιχειρηματικός κίνδυνος ανάμεσα στα τρία εμπλεκόμενα μέρη (επιχειρήσεις, πιστωτικά ιδρύματα, Ταμείο Εγγυοδοσίας).
3. Ειδικοί στόχοι του Προγράμματος είναι:
- να δοθεί η δυνατότητα πρόσβασης των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων σε πηγές χρηματοδότησης για την κάλυψη οφειλών προς προμηθευτές, αλλά και ο μεσοπρόθεσμος προγραμματισμός των επιχειρήσεων,
- να ενισχυθεί η ρευστότητα των προμηθευτών που λειτουργούν στη χώρα μας, οι οποίοι πληρώνονται με μεγάλη καθυστέρηση,
- να ελαχιστοποιηθεί το κόστος δανεισμού, μέσω προκαθορισμένου χαμηλού επιτοκίου,
- να διευκολυνθεί η αποπληρωμή των δανείων με την παροχή ευνοϊκών όρων (διετής περίοδος χάριτος και μεγάλη διάρκεια αποπληρωμής των δανείων),
- να απελευθερωθούν πόροι ή να αναζητηθούν στο μέλλον νέες πηγές χρηματοδότησης για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσω του τεχνολογικού εκσυγχρονισμού.
4. Ο αρχικός Προϋπολογισμός του Προγράμματος ανέρχεται σε 700 εκατομμύρια ευρώ εγγυήσεις, καλύπτοντας δάνεια συνολικού ύψους 875 εκατομμύρια ευρώ. Ο τελικός Προϋπολογισμός του Προγράμματος προβλέπεται με νεότερη απόφαση να ανέλθει στο ποσό του 1 δις. ευρώ εγγυήσεων, καλύπτοντας δάνεια συνολικού ύψους 1,25 δις ευρώ.
5. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΝΑΙ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ…
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΚΑΡΙΑΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΥΘΙΞΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ.
1. Επί 6ετίας της Νέας Διακυβέρνησης, είχαμε συνηθίσει σε περιπτώσεις κυβερνητικών στελεχών που επί μήνες αρνιόντουσαν να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Αποτέλεσμα; Υποθέσεις σερνόντουσαν για μήνες ολόκληρους χωρίς κανένας να παίρνει την οποιαδήποτε απόφαση…
2. Το τελευταίο επτάμηνο, κάθε φορά που έχει προκύψει ζήτημα πολιτικής ευθιξίας για κυβερνητικά στελέχη, τα τελευταία δεν έχουν διστάσει να αναλάβουν ακαριαία τις ευθύνες τους. Ναι, κάτι αλλάζει.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΥΝΟΜΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ: ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΓΑΛΟΟΦΕΙΛΕΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ, ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ – ΚΑΙ ΑΚΑΡΙΑΙΑ – Ο ΝΟΜΟΣ.
1. Σε συνέχεια σχετικού σημερινού δημοσιεύματος σε εφημερίδα, προκύπτει ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών, ο κ. Τ. Βοσκόπουλος οφείλει περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ στην Εφορία από φόρους εισοδήματος, πρόστιμα και προσαυξήσεις.
- Για το λόγο αυτό η αρμόδια Δ.Ο.Υ. έχει εγγράψει πέντε υποθήκες σε ακίνητά του για την εξασφάλιση των απαιτήσεων του Δημοσίου, ενώ έχουν ήδη ασκηθεί και δύο ποινικές διώξεις για χρέη προς το Δημόσιο κατά τα έτη 2006 και 2009, οι οποίες όμως δεν έχουν ακόμα εκδικασθεί λόγω αναβολών στα δικαστήρια. Παράλληλα η Δ.Ο.Υ. έχει προβεί στη δέσμευση ακινήτων του κ. Βοσκόπουλου.
2. Το Υπουργείο Οικονομικών θεωρεί ότι τα μέτρα που είχαν ληφθεί για την είσπραξη της μεγάλης αυτής οφειλής προφανώς δεν υπήρξαν επαρκή. Είναι γνωστό δε το ευρύτερο πρόβλημα των ανείσπρακτων οφειλών πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ προς το Δημόσιο, οι οποίες διογκώθηκαν σε πρωτοφανή βαθμό τα προηγούμενα χρόνια λόγω διάλυσης των φοροεισπρακτικών μηχανισμών, πρόβλημα το οποίο η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με διοικητικά μέτρα καθώς και με το νέο φορολογικό σύστημα που τίθεται σε εφαρμογή.
- Όσον αφορά στην καθυστέρηση της είσπραξης των οφειλών του κ. Βοσκόπουλου, διατάχθηκε σήμερα Ένορκη Διοικητική Εξέταση για τη διερεύνηση τυχόν παραλείψεων. Παράλληλα, το Υπουργείο Οικονομικών θα δώσει συγκεκριμένες οδηγίες στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. για τις άμεσες ενέργειες προς αναγκαστική είσπραξη των απαιτήσεων μέσω πλειστηριασμών.
3. Επισημαίνεται ότι με τον πρόσφατο νόμο 3842/2010 «Αποκατάσταση φορολογικής δικαιοσύνης και αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής» θεσπίζονται συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τη συντόμευση των χρόνων είσπραξης των απαιτήσεων και την επιτάχυνση της εκδίκασης σε παρόμοιες δικαστικές διενέξεις. Έτσι, επιτυγχάνεται η γρήγορη τελεσιδικία για τις ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και οι οφειλέτες του Δημοσίου δεν θα μπορούν να αποφεύγουν τις υποχρεώσεις τους προς το Ελληνικό Δημόσιο μέσω διαδικαστικών καθυστερήσεων.
4. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να αποκαταστήσει την πλήρη τήρηση των νόμων και να αντιμετωπίζει όλους του πολίτες ως ίσους σχετικά τόσο με τα δικαιώματά τους όσο και με τις υποχρεώσεις τους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση μεγαλοοφειλέτη, ο νόμος θα εφαρμοστεί στο ακέραιο.
ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ. ΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΤΕΛΟΣ. ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΑ…ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ 6ΕΤΙΑ ΤΗΣ «ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗΣ»…
1. Στον Εισαγγελέα πηγαίνει το πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης με τα συμπεράσματα του διοικητικού ελέγχου που πραγματοποιήθηκε στην Ε.Τ.Α. και αφορά στην εξέταση των συμβάσεων εργασίας και έργου που καταρτίστηκαν στην Ε.Τ.Α. κατά την τελευταία 5ετία.
2. Σύμφωνα με το πόρισμα, η Εταιρία προέβαινε κατ’έτος σε αριθμητικό προγραμματισμό μόνο των προσλήψεων του εποχικού προσωπικού, ενώ παράλληλα πραγματοποιούσε αποσπασματικά μια σειρά άλλων συμβάσεων οι οποίες διενεργούνταν με αδιαφανή κριτήρια τόσο ως προς την ανάγκη όσο και ως προς τον τρόπο επιλογής. Μεταξύ άλλων:
- Διαπιστώθηκε ότι η Εταιρία συχνά κατέφευγε στην απασχόληση φυσικών προσώπων με συμβάσεις έργου οι οποίες γίνονταν με απευθείας αναθέσεις, επικαλούμενη επείγουσες ή εξειδικευμένες ανάγκες ενώ οι εργασίες αφορούσαν στο συνήθη κύκλο εργασιών της εταιρίας.
- Κατά τη διάρκεια της τελευταίας 5ετίας η ΕΤΑ συνεργάστηκε με 36 δικηγορικά γραφεία και με 19 δικηγόρους με ανάθεση εξωδίκου έργου ορισμένου χρόνου πέραν των δικηγόρων που εργάζονταν με πάγια αντιμισθία. Για τους τελευταίους δε το πόρισμα ανέφερε ότι από το 2005 τίθεται ζήτημα εγκυρότητας ως προς τις προσλήψεις τους.
- Στο υποκατάστημα της Αιδηψού όπου τρία πρόσωπα που προσελήφθησαν το καλοκαίρι του 2009 δεν είχαν εμφανιστεί στο υποκατάστημα μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής του ελέγχου ούτε είχαν παραδώσει έργο ενώ αμείβονταν κανονικά.
- Έγιναν προσλήψεις διευθυντών που δεν κατείχαν τα απαιτούμενα ειδικά προσόντα πρόσληψης.
- Κατά το 2009 σημειώθηκε αύξηση του κόστους μισθοδοσίας επί των εσόδων σε σχέση με τα προηγούμενα έτη σε πολλά υποκαταστήματα της ΕΤΑ. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε τρία υποκαταστήματα το κόστος της μισθοδοσίας είναι αντίστοιχα 11, 12 και 38 φορές μεγαλύτερο.
ΚΑΠΟΙΟΙ, ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΝΗΣΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΕΤΟΥΣ «ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗΣ» ΤΟΥ «ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΥ» Ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ…
ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΟΝ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» ΟΠΩΣ ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ…
1. Η σημερινή ομιλία του κ. Σαμαρά σε «αυτοδιοικητικά στελέχη» του κόμματος του κόμματος του και οι αναφορές του στην επικείμενη …. καταστροφή που θα φέρει ο «Καλλικράτης» δεν μας προξένησε καμία απολύτως έκπληξη. Την ομιλία του, θα την εκφωνούσαν άνετα όλοι οι προκάτοχοι του!
2. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτοί που έσπευσαν σε αρνητικές δηλώσεις για τον Καλλικράτη είναι οι πολιτικοί και αυτοδιοικητικοί πρωταγωνιστές της διαβόητης εξαετούς "επανίδρυσης" του κράτους, που όχι μόνο δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, αλλά οδήγησε την Ελλάδα στα πρόθυρα της καταστροφής. Δεν είναι καθόλου τυχαίο. Είναι, απεναντίας, λογικό και αναμενόμενο.
- Έχουν πράγματι κάθε λόγο να αντιταχθούν σε μια βαθιά αλλαγή όπως ο Καλλικράτης, όσοι ταυτίστηκαν με τις παλαιοκομματικές αντιλήψεις και πρακτικές του πελατειακού κράτους της σπατάλης, της αυθαιρεσίας και της αδιαφάνειας.
3. Όσο για τον κ. Σαμαρά αποδεικνύεται, κάθε μέρα, όλο και πιο έντονα ότι εκπροσωπεί με τον πιο αμετανόητο τρόπο τις παλαιοκομματικές αντιλήψεις ενός πελατειακού κράτους αυθαιρεσίας, σπατάλης και αδιαφάνειας. Αυτές τις πρακτικές της εξαετούς δήθεν "επανίδρυσης" του κράτους υπερασπίζεται.
- Η ΝΔ με την ίδια ανευθυνότητα που κυβέρνησε τη χώρα, οδηγώντας τη στο χείλος της χρεοκοπίας, εναντιώνεται σε κάθε βαθιά αλλαγή που μεταβάλει τα δεδομένα στην Ελλάδα. Καταψήφισε την υπαγωγή όλων ανεξαιρέτως των προσλήψεων στο ΑΣΕΠ και αποχώρησε από τη Βουλή από την ψηφοφορία για τη σύσταση του ΕΙΣΕΠ για την αξιοκρατική επιλογή των Γενικών Διευθυντών του Δημοσίου. Τώρα ετοιμάζεται να καταψηφίσει μια απαραίτητη πραγματικά ιστορική αλλαγή στο κράτος, απαραίτητη για τη δημοσιονομική ανάταξη της χώρας, επείγουσα για την αναπτυξιακή επανεκκίνηση της οικονομίας, αποφασιστική για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
3. Η Ελλάδα, όμως, πρέπει να προχωρήσει μπροστά, και ο Καλλικράτης με τις αλλαγές νοοτροπίας και αξιών που εισάγει συνιστά ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον.
ΠΑΝΕ ΣΑΝ ΑΛΛΟΤΕ…
1. Σε δημοκρατική χώρα ζούμε. Ο καθένα μπορεί να συναντάει όποιον θέλει και όποτε θέλει. Εξίσου όμως, δικαίωμα του καθενός μας είναι να κρίνουμε στάσεις και συμπεριφορές. Και σε μια εποχή ύψιστης πολιτικής ευθύνης, δεν μπορούμε να μην επισημάνουμε, τον παράδοξο τουλάχιστον τρόπο σκέψης των ηγετών των κομμάτων της άλλης αριστεράς.
- Τόσο η κ. Παπαρήγα, όσο και ο κ. Τσίπρας ξιφούλκησαν κατά της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στην οποία αρνήθηκαν να συμμετάσχουν…Και οι δύο όμως, δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα να δεχθούν να συναντήσουν κατ ιδίαν τον πρόεδρο της ΝΔ.
2. Ξέρουμε ότι οι συμπάθειες δεν κρύβονται. Και κάποιοι, πάνε και σήμερα…σαν άλλοτε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου